Selasa, 12 Disember 2017

Melakukan Hubungan Intin Dengan Mayat


Seorang lelaki dihukum penjara selepas mengaku bersalah melakukan seks dengan kekasihnya yang telah meninggal dunia. Mangsa menyangka perbuatan itu akan menyedarkan kekasihnya.

Aaron Graser, dari Connecticut, didakwa melakukan serangan seksual ke atas mayat, mangsa di jatuhi hukum penjara setahun.

Polis menerima panggilan mengenai seorang wanita yang tidak sedarkan diri. Sebaik sahaja mereka tiba di rumah Aaron, mereka menemui wanita itu dalam keadaan tidak sedarkan diri.

Polis juga menemui jarum yang digunakan untuk menyuntik dadah. Mereka cuba untuk menyelamatkannya namun gagal.

Aaron pula memberitahu, “dia cuba untuk mengejutkan kekasihnya itu dan memutuskan cara terbaik adalah dengan membuatkan wanita itu berahi lalu melakukan hubungan seks”.

“Dia menyangka dengan melakukan seks wanita itu boleh sedar kerana kekasihnya itu benci melakukan seks dengannya,’’ kata saksi yang juga paramedik yang dipanggil untuk menyelamatkan wanita tersebut.

Aaron juga berkata, dia telah mengikat kaki wanita itu ke katil ketika melakukan hubungan seks. Hanya selepas melakukan seks dan wanita itu tidak sedarkan diri, barulah Aaron menghubungi Paramedik.

Wanita itu disahkan meninggal dunia akibat pengambilan dadah. Sumber : MYNEWSHUB.CC, Editor : Atila Atasha