Rabu, 13 Disember 2017

Siapa Sangka Gaji Pengawal Peribadi Jet Li dan Pasti Terkejut Setelah Tahu Gaji Bulan yang Diterima!!


Gaji Pembantu Peribadi Jet Li yang mengagumkan

Jet Li figura terkenal seorang produser filem, pelakon, seniman beladiri tiongkok dan juga juara Wushu. Aktor kelahiran Beijing mula berlatih ilmu bela diri seawal 8 tahun namun kini Jet Li  telah  mengurangkan penglibatannya dilayar mungkin faktor kesihatan yang kurang memuaskan.

Baru-baru ini netizen gempar berkenaan gaji yang diterima oleh pembantu Jet Li sepanjang berkhidmat dengannya.  Persoalannya siapa pembantu Jet Li? berdasarkan gambar yang tertera kelihatan abang Jet Li yang dikenali sebagai Li Liansheng bertopi sedang memegang baju yang masih bergantung di penyakut pakaian dan mengikut Jet Li sehingga menaiki kereta bersama.

Apa yang  mengagumkan netizen juga, Abang Jet Li tidak mempunyai kerja tetap tapi telah dibiayi sepenuhnya oleh Jet Li dari segi keperluan dapur serta pembiayaian pernikahan abangnya dan sebagai balasan Abang sanggup menjadi pembantu peribadi Jet Li. Li Liansheng kelihatan selesa menyediakan semua keperluan Jet Li seperti baju, makanan dan juga menjadi pemandu peribadi aktor tersebut. Jet Li juga lebih berselera menikmati makanan yang dimasak oleh abangnya sendiri.

Netizen mula berteka-teki berapakah gaji bulanan yang diterima oleh Abang Jet Li selain dibiayai kehidupan abang nya. Menurut sumber, gaji yang diterima oleh abangnya  mencecah RM120,240.00 sebulan.

Menurut satu program televisyen yang telah menjemput kesemua adik beradik  Jet Li yang terdiri daripada 2 orang abang dan 2 orang kakak, di waktu siaran kakak Jet Li  telah mengucapkan terima kasih kepada Jet Li kerana telah banyak menolong mereka setelah kematian ayah mereka 40 tahun yang lepas.

Peribadi aktor terkenal ini sangat dikagumi oleh netizen dan patut dicontohi oleh netizen sama ada pelakon atau masyarakat lain yang lebih mementingkan dan membantu keluarga terlebih dahulu.
Editor : Nsuhaili