Video - Bayi Di Buang Dalam Sungai Cuba Di Selamat Penduduk Kampung


INDONESIA – Penduduk kampong digemparkan, penemuan mayat seorang bayi yang baru dilahirkan dalam sungai di simpang tiga sungai karukan mengalir ke sungai puting di Margasari.

Penemuan mayat bayi yang seberat 4kilogram itu, ditemui oleh persatuan penduduk ditempat kejadian, dan mayat bayi tersebut di bawak ke Pusat Kesihatan Masyarakat Margasari.

Bayi tersebut dijumpai didalam air, saat orang kampong yang menyelamatkan bayi tersebut, bayi tersebut tidak lagi bernyawa.

Bayi tersebut disyaki di buang oleh ibunya sendiri yang tiak menghendaki bayi tersebut lahir ke dunia, bayi tersebut di anggarkan di buang beberapa jam yang lalu.

Pihak berwajib yang menjalankan siasatan ketas mayat bayi perempuan tersebut menyatakan, kemungkinan bayi tersebut dibuang pada awal subuh sekitar jam 3.00 pagi waktu tempatan,

“Dari keadaan mayat bayi waktu ditemukan, mayat nya berada didasar air dan tidak mengapung memberi erti jelas bahawa mayat bayi malang ini masih baru saja meninggal”, Katanya: – Sumber: Rescue Dan Emergency Gabungan, Editor: Amylea Nazrul