19 Jan 2018

Gadis Ini Terkenal di Alam Maya Kerana “Cantik & Bentuk Badannya Yang Mantap”! Namun Selepas Rakannya Membongkar Foto Sebenarnya, Semua Netizen Hampir Pengsan!


Wanita dan kecantikan sememangnya tidak dapat dipisahkan lagi. Di era digital yang semakin lama semakin banyak aplikasi untuk di muat turun secara percuma ini membuatkan segelintir dari wanita yang cuba mengambil kesempatan untuk memperdaya kan mata kasar manusia.

Photoshop bukan lagi menjadi rahsia untuk pengeditan foto pada masa kini. Cara penggunaannya amat lah mudah dan pantas membuatkan ramai golongan wanita tidak melepaskan peluang untuk mencubanya.

Semakin banyak aplikasi pengeditan foto, menjadikan orang semakin mudah untuk mengedit fotonya sendiri.

Namun, seberapa banyak perubahan pada foto terbabit kadang kala menjadi ianya amat berbeza pada foto asal nya.

Beberapa hari lalu, gambar perempuan gemuk di dalam kolam renang ini sempat menjadi viral di media sosial.

Semasa para netizen mencari gambarnya di internet,rupanya dia adalah seorang "wanita seksi" yang terkenal di alam maya. Gambar tersebut sememangnya diedit sehingga ianya amat berbeza dari gambar asalnya.

Jika cuma diedit sedikit tidak menjadi masalah, namun jika diedit terlampau banyak sehingga jauh perbezaanya ini dikatakan satu penipuan.

Di sini terdapat lagi seorang Instafamous yang cukup terkenal, panggilanya di dunia maya adalah Mary, gambar-gambarnya banyak diminati orang ramai kerana manis.

Suatu hari, kawan baiknya membongkar kan gambar sebenar Mary di salah satu 'group wechat', semua pengikutnya kecewa dengan tindakan Mary.

Namun di saat gambar aslinya terbongkar anda sendiri mampu menilainya sebanyak mana Mary menipu kita semua. Editor: Ila









Advertiser