"Ini Kali Pertama Saya Benar-Benar Dapat Peluangn Untuk Jatuh Cinta",- Ed Sheeran


 Dahulunya pemuda ini hangat dengan lagu yang bertajuk "thinking out loud" kini lagu nya sekali lagi menjadi siualan dibibir para peminat iaitu " Perfect". Siapa sahaja yang tidak
mengenali Edward Christopher Sheeran atau nama popular nya Ed Sheeran. 

Beliau dilahirkan pada 17 Februari 1991 di Halifax, West Yorkshire, dan dibesarkan di Framlingham, Suffolk. Beliau adalah seorang penyanyi, penulis gitar dan penyanyi rekod Inggeris.

Kini dia dikatakan telah menemui cinta sejatinya. Menerusi lama akaun Instagram miliknya, Sheeran telah mengumumkan pertunangnya dengan kekasih pilihan hati nya, Cherry Seaborn.

Sheeran melamar kekasihnya sebelum tahu baru yang lalu. Pasangan sejoli ini sudah berkenalan sejak dari sekolah menengah lagi, namun hubungan mereka mulai serius sejak 2015.

Pada tahun 2016, Sheeran telah mengambil keputusan untuk berehat seketika daripada aktiviti nyanyian, dan menghabiskan masanya dengan menjelajah dunia bersama kekasihnya. Kekasih hatinya seorang pemain hoki kebangsaan England. 

"Inilah kali pertama saya benar-benar dapat peluang untuk jatuh cinta.

"Dan buat kali pertama, saya rasa sudah bersedia untuk membina keluarga bersamanya," kata Sheeran dalam satu temu ramah, tahun lalu.

Dia membuat pengakuan bahawa lagu Perfect ini telah diinspirasikan daripada kisah cintanya bersama kekasih hati. Editor: Ila