Pelik Tapi Benar, Pakcik Misteri Ni Setiap Pagi Hantar Mesej "Selamat Pagi", Walaupun Tak Di Balas


Mesti ada di antara kita yang pernah di ganggu dalam bentuk mesej mahu pun panggilan daripada nombor yang tidak dikenali. Pernah tak korang mengalaminya? Kalau ada pun mesti kita awal-awal lagi dah tekan butang "block" supaya tidak diganggu pada keesokan hari nya.

Namun ,seorang individu di twitter ini telah berkongsi pengalamannya 'diganggu' oleh seorang lelaki yang tidak dikenalinya.

Lelaki yang di panggil dengan panggilan pakcik itu kerap menghantar ucapan selamat pagi kepadanya melalui pesanan "whatsapp".

Meskipun mesej ucapan selamat pagi nya tidak di balas ,pakcik ini tetap akan menghantar ucapan yang sama pada keesokan hari nya. Seram kan bila kita dengar?

Tweet yang telah dikongsikan di laman sosial Twitter ini telah mendapat 4.2k retweet dan beratus-ratus respon dari pengguna Twitter.

Malah ramai juga yang tertanya-tanya di ruang komen mengapa pakcik tersebut selalu menghantar ucapan selamat pagi kepadanya.

Mungkin pakcik ini hanya mahu berkawan dan mahu menunjukkan rasa terima kasih. Tetapi bagi lelaki ini
ia nya mungkin agak menakutkan. Pelbagai komen dari pengguna Twitter tentang pakcik misteri ini,tak kurang juga komen dari para netizen. Jelas lelaki ini lagi dia pernah memberikan nombor telefon kepada pakcik ini. Di sebabkan itu lah pakcik ini sering menghantar mesej ucapan selamat pagi kepadanya.

Sumber: OHBULAN.