Suami Kecewa, Isteri Mengaku Buat Hubungan Dengan Lelaki Eropah Hingga Lahirkan Anak Kembar


Pasangan ini telah bernikah pada bulan Mac 2017 tahun lalu dan pada bulan November 2017 mereka telah di kurnia kan bayi kembar .Apa yang pelik nya adalah usia perkahwinan mereka baru memasuki 8 bulan.

Si suami yang berasa sangat curiga tentang perkara ini membuat temu janji bersama doktor bagi mendapatkan kepastian tentang kandungan isterinya yang sudah genap 9 bulan. Malah bayi kembar ini mempunyai iras seperti anak orang putih.

Cerita ini di petik dari Portal Suara BMI, isterinya merupakan bekas pekerja wanita di Korea.Pada awal nya isterinya menafikan kejadian itu namun, setelah di desak oleh suami nya akhirnya dia membuat pengakuan bahawa dia pernah menjalin kan hubungan intim bersama seorang lelaki warga Eropa sebelum dia dan suami bernikah.

"Sejujurnya, saya amat kecewa dengan perbuatan isteri saya.. Sedangkan saya benar-benar tulus dan jujur mengenai diri saya.Rupa-rupanya dia telah menyembunyi kan satu rahsia yang amat besar. Ini membuatkan saya sakit hati dani berasa malu. Bukan itu sahaja keluarga juga turut merasa malu menanggung aib yang dibuatnya,"kata suami.

Walau bagaimana pun, isterinya telah di pulangkan ke rumah orang tua nya semula selepas dia melafazkan penceraian dengan talak 3. Sumber: eberita. Editor: Ila