Isnin, 29 Januari 2018

Tipu Kekasih Dengan Mengunakan Helah Patung Seks


ZAMAN sekarang macam-macam perkara dilakukan oleh mereka terhadap pasangan yang ingin melakukan perbuatan curang. Ini yang berlaku kepada seorang lelaki yang sedang sedap ‘bermesra’ sambil menari dengan seorang wanita di dalam sebuah rumah.

Ketika dia sedang merasa keseronokan, seorang wanita dipercayai pasangannya telah menyerbu masuk ke dalam bilik itu dan bersemuka dengan lelaki (kawan lelaki) tersebut.

Naluri perempuan selalu betul, namun lelaki itu berpura-pura tidak bersalah dan memberitahu bahawa wanita yang berada bersamanya itu adalah anak patung seks.

Lelaki itu bukan sahaja menipu malah memarahi pasangannya kerana menuduh yang dia curang.

Namun pasangannya itu bukan bodoh. Dia telah menolak ‘patung seks’ itu tetapi tidak bergerak. “Ini jalang, bukan patung seks" kata pasangannya.

Dengan merasa tidak puas hati perempuan itu menolak sekali lagi lalu ‘patung seks’ berkenaan bergerak pula kali ini. Wanita yang menyamar sebagai patung seks itu telah mengambil baju dan seluarnya lalu berlari keluar.

Sementara lelaki itu pula cuba menipu dan memperbodohkan pasangannya namun tidak berjaya, setelah semuanya sudah terjadi di depan mata pasangannya itu.

Katanya lagi, “Aku tak tahu kenapa dia (patung seks) itu bergerak. Ia mempunyai refleksi’’. Tidak diketahui di mana kejadian ini berlaku namun ia telah di muat naik dalam Facebook dan telah disaksikan lebih 2.4 juta orang. Sumber: Mynewshub.cc - Editor: Amylea Nazrul