Jumaat, 5 Januari 2018

Video Doktor Kantoi Lakukan Hubungan Seks Dengan Pesakit


Ini adalah saat-saat dimana seorang doktor dilihat melakukan hubungan seks dengan seorang wanita dan detik-detik tersebut telah dirakam oleh kamera di dalam pejabat miliknya.

Difahamkan, kejadian tersebut dirakam melalui sebuah tingkap di bilik pembedahan, dimana menunjukkan pasangan terbabit sedang ghairah memeluk sesama sendiri sambil wanita terbabit duduk diatas katil pembedahan yang berwarna biru.

Dengan tangan yang dilihat sedang memeluk wanita berkenaan, doktor tersebut mula mencium bibir wanita itu dalam keadaan duduk.

Tetapi mereka sama sekali tidak mengetahui bahawa perbuatan mereka sumbang mereka itu sedang direkodkan oleh orang yang melalui bilik pembedahan tersebut.  

Seperti yang dilihat, doktor itu turut meletakkan dirinya di antara kaki wanita terbabit namun mereka dapat melihat ada telefon mudah alih yang sedang merakam ke arah mereka dan dengan serta-mertanya mereka meleraikan pelukan mereka di antara satu sama lain.

Terkejut dengan perkara itu, doktor tersebut kemudiannya memecahkan ketawa yang kuat dan segera melompat dari sudut pandangnya dan berlari keluar secepat mungkin.

Setakat ini masih belum ada laporan yang menjelaskan siapakah wanita itu, namun dengan beberapa laporan yang dinyatakan mendakwa bahawa dia adalah pesakit doktor berkenaan dan laporan lain turut mengatakan bahawa kedua-duanya adalah rakan sekerja dan bekerja dalam farmasi yang sama.

Walaubagaimanapun, video mereka bersama itu telah tersebar secara meluas apabila ia dikongsi di media sosial.

Kejadian tersebut khabarnya dilakukan oleh doktor yang hanya dikenali sebagai ‘Dr Simi’ dan ianya telah berlaku di sebuah hospital yang terletak di Mexico  

Video terbabit juga turut mendapat pelbagai maklum balas dan menganggap perkara tersebut agak kelakar.

Seorang lelaki dikenali dengan nama Leon Palma berkata: 'Di hotel? Tidak, lebih baik pada doktor Simi, ia adalah sama tetapi lebih murah. Sumber: Daily Mail, Editor: Amira