Video -.Pasangan Ini Tidak Sedar Ada Mata Yang Memerhati Ketika Melakukan Hubungan Seks.. Akhirnya..


Satu pasangan lelaki dan wanita telah ditangkap melakukan hubungan seks di satu bangunan di mana perbuatan itu telah disaksikan oleh sekumpulan pekerja lelaki yang bersorak apabila menyaksikan perbuatan tersebut.

Sebaik sahaja perbuatan mereka itu diketahui, mereka berasa amat malu kerana perbuatan mereka itu disaksikan oleh ramai pekerja.

Bagaimana pun, pasangan itu langsung tidak menyedari pada awalnya bahawa perbuatan mereka itu diketahui oleh beberapa orang lelaki dari tapak pembinaan yang bertentangan dengan bilik mereka.

Rata-rata pekerja telah merakamkan perbuatan mereka itu dan rakaman tersebut telah dikongsi di laman sosial Twitter di mana ia memperlihatkan pasangan sedang berbogel di atas katil, di mana tingkap mereka dilihat tidak mempunyai sebarang tirai.

Pasangan tersebut yang asyik berasmara itu nampaknya tidak menyedari bahawa masa-masa istimewa mereka sedang direkodkan oleh pekerja pembinaan di tapak pembinaan di menara bertentangan dan dipercayai mereka adalah warga Australia.

Ketika rakaman itu dirakam, para pekerja mula memberhentikan kerja mereka buat sementara waktu untuk memberikan komen negatif mengenai teknik-teknik seks yang digunakan oleh lelaki terbabit.



Ini adalah rakaman yang dirakam oleh pekerja terbabit.


Rakaman ini bagaimana pun tidak jelas dan sedikit kabur.



Seorang pekerja dipercayai turut memberikan kata-kata semangat dari jauh buat pasangan tersebut tanda dia menyokong tindakan yang dilakukan oleh pasangan itu.

Sementara pekerja yang lain juga turut mengeluarkan telefon bimbit masing-masing untuk merakamkan detik-detik itu.

Di samping itu, salah seorang pekerja juga turut mengambil video sambil bergambar dan berkata bahawa “Tengok ini, kerja yang baik hampir selesai.”




Dalam pada masa yang sama, perbuatan pasangan yang melakukan seks secara terbuka juga turut meninggalkan pekerja terbabit dalam keadaan tergamam di samping mereka juga turut bersorak ketika menyaksikan perbuatan tersebut.



Semasa rakaman itu diambil oleh salah seorang pekerja, dia berkata dan terpukau menyaksikan perbuatan itu dan dia berkata bahawa dia sudah jatuh cinta dengan perbuatan sedemikian.

Bagaimana pun, pasangan tersebut mula menyedari bahawa perbuatan mereka itu telah dirakam apabila lelaki tersebut mula melihat ke tingkap dan ternampak pekerja pembinaan tersebut sedang melambai dan menjerit ke arah mereka.

Pasangan lelaki terbabit juga terkejut dengan tindakan pekerja pembinaan terbabit dan turut kelihatan dia mula untuk beredar daripada tempat terbabit untuk membolehkan pekerja pembinaan itu tidak melihat lagi perbuatan mereka itu.

Sebaik sahaja menyedari bahawa pasangan itu mula menghentikan perbuatan mereka itu, para pekerja mula bersorak tanda bantahan kerana tidak dapat menyaksikan lagi perbuatan itu. Sumber: Daily Mail, Editor: Amira