Jumaat, 2 Februari 2018

Remaja Ketagih "Seks" Akhirnya Bertemu Cinta Sejati, Namun Sesuatu Yang Menyedihkan Telah Berlaku.......


INDONESIA- Lelaki yang berusia 18 tahun berasal dari Kota Bitung, Sulawesi Utara, telah di tahan pihak polis kerana didakwa mencabul. Suspek yang hanya di kenali sebagai 'Y'.

Suspek yang masih tergolong dalam golongan belia ini dikatakan mempunyai pengalaman bercinta mulai usia nya 11 tahun lagi.

Kisah yang pertamanya adalah dengan seorang makcik. Makcik inilah yang membuatkan dia hilang "keterunaan" pada usia sebelas tahun. Wanita ini juga merupakan ibu saudaranya.

"Dia (ibu saudara) buat saya mabuk, selepas itu dia bawa saya masuk ke dalam bilik,"katanya kepada Tribun Manado.

Dia diajar oleh ibu saudaranya bagaimana cara untuk bercinta malah dia juga mengakui ibu saudaranya ini merupakan "guru" dari segi mengajar seks.

"Dia (ibu saudara) mengajar saya pelbagai gaya,"katanya.

Selepas bersama ibu saudara, dia (Y) telah menjalinkan hubungan cinta bersama M iaitu seorang pelajar. Pada masa itu dia masih bersekolah.

"Kami bercinta tidak kira waktu, selepas sekolah,malah malah Ahad kami akan melakukannya (seks),"katanya.

Kata nya dia dan M mempunyai banyak persamaan. Si M juga mengenali erti seks dari seorang lelaki dewasa.

Menurutnya lagi cinta nya terhadap si M mudah datang dan mudah juga pergi.

Ketika keinginan nya tidak lagi rasa terhadap si M, mereka mengambil keputusan untuk berpisah tanpa ada rasa sedih dan linangan air mata.

Lelaki Y tadi akhir nya berjumpa dengan Melati, pelajar sebuah sekolah di Kota Bitung. Menurut Y kali ini merupakan cinta sejatinya.

"Kami bertemu di Facebook, lalu berjumpa antara satu sama lain dan kemudian jatuh cinta," katanya.

Pada masa itu si Y sudah pun tamat persekolahnya, dan mula bekerja di sebuah syarikat.

Sedangkan Melati pada masa itu berusia 14 tahun yang mana sedang berusaha untuk mencapai impian nya.

Sebenar nya si Y ini mempunyai rupa paras yang sangat tampan, manakala senjata nya adalah dengan merayu-rayu terhadap mangsanya. Siapa sahaja yang melihat si Y ini akan mudah jatuh cinta dengan nya. Pengalaman nya dalam bercinta membuatkan dia menjadi kegilaan para gadis.


Katanya, melakukan seks bersama Melati adalah berdasarkan rasa cinta mereka berdua.

"Saya memaksa dia untuk melakukannya, namun dia(Melati) menolak, lalu saya menyerang dia, kejadian ini berlaku dia dalam bilik darjah pada waktu malam,"katanya.

Sejak kejadian itu Melati selalu menangis kerana "kesuciannya" sebagai seorang anak gadis sudah tergadai.

Namun air mata itu bertukar menjadi satu senyum indah buat Melati, si Y telah menyatakan bahawa dia akan mengahwini nya.

"Saya mahu berkahwin dengan kamu," kata Y kepada Melati. Di pendek kan cerita,Melati telah di sah kan mengandung kerana dia kerap kali berasa sakit di bahagian perutnya. Bagi memastikan ia nya betul Melati dan Y membeli alat ujian kehamilan dia sebuah farmasi.

"Kelakarnya apabila kami berdua tidak tahu bagaimana menggunakan alat tersebut,disebabkan malu bertanya ,kami buang saja alat tersebut,"katanya.

Nak di jadikan cerita semasa Y menjemput Melati di sekolah nya entah mengapa Melati seperti bersikap dingin . Y marah kerana merasa dia diabaikan. "Saya memukulnya," katanya.

Oleh sebab pukulan itulah yang membawa si Y tadi ke balai polis, dan terbongkar lah bahawa Melati sedang mengandung.

Akhirnya kedua orang tua Melati telah dimaklumkan akan kejadian tersebut dan mereka melaporkan kepada pihak polis bahawa Y telah memperkosa anak mereka.

Di sebab kan itu lah si Y ditahan kerana merogol gadis di bawah umur.

"Padahal saya sudah memberitahu secara baik dengan kedua orang tuanya, saya ingin mengawininya,"kata Y.

Si Y akhirnya dipenjara kan selama 15 tahun. Namun satu hari nanti dia mahu anak didalam rahim Melati melawat nya di dalam penjara. Editor: Ila