Video Kekasih Bagi Alasan Tidak Masuk Akal Selepas "Kantoi" Curang


AMERIKA - Seorang lelaki dikatakan mempunyai hubungan sulit dengan anak patung seks dan cuba menyembunyi kan nya dari pengetahuan kekasihnya.

Lelaki ini yang tidak dinyatakan nama nya berasal dari Amerika Syarikat. Aksi bersama patung seks nya yang sedang menari-nari itu telah dirakam oleh seorang wanita melalui tingkap rumah nya.

Patung seks itu seolah-olah sama seperti manusia dengan memakai pakaian yang sangat seksi,bentuk badan seperti wanita asli serta rambut berambut panjang.

Selepas kejadian itu, kekasih nya itu mendapat tahu bahawa lelaki itu mempunyai hubungan dengan wanita lain.

Lelaki tersebut berulang kali menyatakan bahawa itu adalah patung seks nya bukan wanita lain seperti yang didakwa oleh kekasihnya itu. Lelaki tersebut turut memberikan bukti kepada kekasih nya bahawa dia tidak pernah curang.

Semasa wanita itu menyerang lelaki tersebut di rumahnya dan berkata "Apa yang berlaku di sini? Siapa wanita ini,?"

Lalu lelaki itu menjawab "Ini adalah anak patung seks saya! Saya melepaskan nafsu saya di sini!"katanya dalam keadaan marah.

Namun wanita itu tidak berpuas hati lalu menolak patung seks itu di tangga "Tolong jangan cedera kan saya" balas suara robot yang ditolak oleh wanita itu.

Teman lelaki nya itu menegaskan bahawa "ia akan memberikan tindak balas apabila bergerak".

Tidak lama kemudian, wanita (patung seks) itu mengumpul kan barang-barangnya dan telah melarikan diri.

"Ia tidak berfungsi,"kata lelaki tersebut.

"Ada sesuatu yang tidak kena dengannya, saya ada resit, saya tidak tahu mengapa dia berjalan sendiri."

Ramai orang beranggapan bahawa ini adalah satu video penipuan. Mungkin benar dan mungkin tidak. Anda sendiri lah yang menilainya. Tetapi ia nya tetap menghiburkan. Editor: Ila